Portugese Lessen

Post Reply
MichelleF
CVO Newbie
CVO Newbie
Posts: 1
Joined: Tue Jul 28, 2009 7:31 pm

Portugese Lessen

Post by MichelleF »

Hallo iedereen! Wij weten allemaal dat de meeste Portugese lessen dat er zijn, zijn veel te mooielijk en gecompliceerd! Nou, ik wil het makkelijk maken voor de Nederlanders die hier wonen. Ik kan jullie het simpel Portugees leren, en gewoon het genoeg zodat jullie een normaal leven kunnen leiden in de Algarve. Ik ben Portguees - Nederlands en spreek ook heel goed Engels. Voor een groep les is het 6€/uur, maar als jullie een kennis meebrengen krijgen jullie 1€ korting op die dag. Voor privé lessen is het 12€/uur. De groepen lessen hebben maximaal 10 mensen zodat iedereen heb ze eigen buurt om te spreken. Het woorden heel gezelige lessen, met koffie en koekjes. Voor meer details bel nr. (00351) 969 841 579 of e-mail naar michelle_bakker_fernandes@hotmail.com. Als jullie het toch te mooilijk vinden, maar hebben het nodig om naar de Finanças, Post Office, Ziekenhuizen,.. kan ik met jullie meegaan en vertaal ik alles dat jullie moeten weten. Dat kost 20€. Success met alles en ik hoop dat ik iets van jullie terug hoor. :D
Post Reply