Kinderen uit Lagoa met honkbalpetjes

Peter Belinfante

Post by Peter Belinfante »

Roger Alvorada wrote:Heb je overigens dat verhaal gelezen over Casa Velha do Pescador in Benagil. Ik wist niet wat ik hoorde.. Ben jij daar wel een geweest?
Wat een bizar verhaal. Ben er nooit geweest en zal er dus ook niet heengaan.
Roger Alvorada
CVO Regular
CVO Regular
Posts: 28
Joined: Fri Aug 20, 2004 2:05 pm
Location: Amsterdam, the Netherlands

Post by Roger Alvorada »

Beste Peter,

Als ik je overigens een alleraardigst restaurant mag aanraden voor de komende keer, probeer dan eens Villa Medici, het is nieuw en zit tegenover dat grote hotel in C'vo (ben de naam kwijt) en zeg maar zo'n beetje naast Primavera.

Het is voornamelijk Italiaans eten (pizza's en pasta's) maar je kunt daar ook prima vlees of verse vis krijgen. De setting is fantastisch en de bediening is goed. De manager/eigenaar is een bijzonder aardige man, hij had vroeger O Castelo maar dat heeft hij aan het begin van het jaar verkocht.

Verder ben ik ook een enrome fan van restaurant Canico in Alvor op prainha, aan de prijs maar volledig de moeite waard en van restaurant Ferragood in Ferragudo, authentiek Portugees eten en drinken tegen hele redelijke prijzen!!

Mvgr

Roger A.

Mvgr.
Peter Belinfante

Post by Peter Belinfante »

Roger Alvorada wrote:Als ik je overigens een alleraardigst restaurant mag aanraden voor de komende keer, probeer dan eens Villa Medici, het is nieuw en zit tegenover dat grote hotel in C'vo (ben de naam kwijt) en zeg maar zo'n beetje naast Primavera.
Ben er al geweest. Kijk maar naar mijn posting op:
viewtopic.php?t=5977

groeten,
Peter
Roger Alvorada
CVO Regular
CVO Regular
Posts: 28
Joined: Fri Aug 20, 2004 2:05 pm
Location: Amsterdam, the Netherlands

Post by Roger Alvorada »

Beste Peter,

Je hebt gelijk, ze heet inderdaad Marianne....

Wellicht handig voor de volgende keer dat je gaat eten

mvgr

Roger A.
Post Reply